sâmbătă, 17 aprilie 2010

Acum ce fac?

Cat entuziasm pentru asa ceva...am plecat in concediu singura, toata lumea se relaxeaza, se distreaza, iar eu ma gandesc la viata mea anosta.
Sunt singura!!!
Tot timpul am fost singura dar parca niciodata ca acum. In astfel de momente ma afund in ganduri, parca nici la redactie nu eram asa concentrata si extenuata.
Ce faci cand simti ca ai cazut in gol? Ce faci cand singurul drum acceptabil ti se pare cel parcurs din instinct?
Raspunsul este simplu...astepti!

Un comentariu:

  1. mda.... pai o sa incep asa... ma bucur ca te cunosc! dar imi pare rau ca nu te cunosc sau nu te-am cunoscut mai bine...

    problema nu e la tine! cel putin din punctul meu de vedere... aceleasi sentimente ma incearca si pe mine... mai ales cand privesc in jur si vad oameni fara sclipire in ochi, fara valvataie in suflet, cu inimile goale, desculti parca... lipsiti de dragoste, de iubire, de tot...

    continua sa scrii!!! scrii frumos, dar vei scrie si mai frumos! fiecare lacrima, fiecare dor, fiecare gand, e o poveste, fiecare poveste are mii de cuvinte, si fiecare cuvant trebuie scris, trebuie tintuit in loc, pe foaie, caci altfel timpul ni le fura pe toate...

    cand mai vii in tara poate mergem la un suc si povestim mai multe :)

    RăspundețiȘtergere