miercuri, 14 aprilie 2010

Pentru ca merit

Am simtit nevoia de o schimbare majora in viata mea, am fost spontana, deocamdata nu am remuscari. Sunt intr-un oras mare, imi pot gasi un job oricand, chiar daca aleg acelasi job, macar sunt intr-un spatiu nou si am in jur oameni noi care ma vor judeca superficial.
Parca ziceam ca nu imi pot lua concediu nu-i asa? Acum nu imi mai pune nimeni restrictii, voi pleca maine la prima ora cu trenul in Bath, Maine. O prietena mi-a recomandat acest orasel, desi mi-a spus doar ca imi va placea sigur, ceva anume imi spune ca merita sa merg.
Schimbarea majora din viata mea trebuie inceputa cu relaxare si meditare, cine stie, poate printr-o schimbare majora reusesc sa fac schimbari minore legate de partea mai putin materiala a vietii. Se spuna ca buturuga mica rastoarna carul mare, asa o fi?
Oare cum ne dam seama daca este timpul potrivit pentru schimbari?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu